Kohaletoimetamine üle kogu Eesti​

Vali kõige mugavam kättetoimetamisviis!

Kohaletoimetamine Itella SmartPost pakiautomaatidesse

Itella SmartPOSTi pakiautomaadid on iseteeninduslikud postkontorid, mis on paigaldatud erinevatesse kaubanduskeskustesse üle Eesti. Pakiautomaati mahuvad saadetised, mille mõõtmed koos pakendiga on maksimaalselt 60x60x60cm.

Kui pakk jõuab Teie poolt valitud pakiautomaati, saadetakse koheselt Teie mobiilile vastava sisuga sms ja soovi korral ka e-mail. Sõnum sisaldab infot paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning personaalset uksekoodi.

Kohaletoimetamine Omniva pakiautomaatidesse

Omniva pakiautomaadid on alati avatud ja asuvad hea ligipääsuga käidavates kohtades. Paki vastuvõtmiseks kulub vaid 15 sekundit ja pakiautomaati on kasutada sama lihtne kui pangaautomaati. Ööpäevaringse videovalvega pakiautomaatidel on kõige varasem hommikune ja kõige hilisem õhtune täitmine ja tühjendamine.

Kauba saabumisel saadetakse Sulle SMS ja/või e-kiri, milles on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ja hoiutähtaja lõpp. Paki vastuvõtmiseks sisesta puutetundlikule ekraanile uksekood ja võta pakk avanenud kapist välja.

Kohaletoimetamine DPD pakiautomaatidesse

Kõik DPD pakiautomaadid asuvad õues.
Kõik DPD poolt tarnitud saadetised on kohale toimetatud süsinikuneutraalselt ehk loodussõbralikult.

Kui pakk on jõudnud DPD pakiautomaati, saadame teavituse SMS-sõnumi ja/või e-kirja teel. Pakile saab järgi minna endale sobival ajal, kõik pakiautomaadid on avatud 24/7.
Pakk väljastatakse pakiautomaadist PIN-koodi alusel. Saadetist hoiame pakiautomaadis nädal aega.

DPD pakiautomaadi võrgustikus saadetavad saadetised on kindlustatud kuni 265 euro ulatuses paki kohta.

KOJUVEDU KULLERIGA

Kättetoimetamise teenuse puhul tuuakse kaup kulleri poolt koos saatelehega.
Kaupade kohaletoimetamise kellaaeg lepitakse kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.
Kaubad toimetatakse kliendile trepikoja ukseni kuni 30 kg. Juhul kui kauba kaal on üle 30kg, siis on tarne võimalik ainult kui klient on abiks kullerile mahalaadimisel.
Tarne korrusele on lisatasu eest.

Paki kättesaamis päeval võtab kuller Teiega ühendust ja lepib kokku üleandmise kellaaja.
Enne saatelehe allkirjastamist kontrollige pakkematerjali seisukorda, defektide ilmnemisel, tagastage pakk kullerile ning keelduge pakki vastu võtmast seoses pakendi kahjustustega.
Juhul, kui Te allkirjastasite saatelehe, kuid kahtlete kauba terviklikkuses, võite Te kauba kulleri juuresolekul lahti pakkida ning veenduda, et kaubaga on kõik korras.
Kui Te avastatekaubal defekte, siis pöörduge kulleri poole ning kuller fikseerib rikke skänneriga (tehes pilti). Võtke meiega ühendust esimesel võimalusel, sest kullerteenusele pretensioonide esitamiseks on meil aega ainult üks ööpäev.